Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуров, І. Г.-
dc.date.accessioned2025-01-13T09:12:42Z-
dc.date.available2025-01-13T09:12:42Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationГуров І. Г. Формування ринку продукції тваринництва. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2004. Вип. 3 (27). С. 63-72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19815-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування ринку продукції тваринництва у Миколаївській області. Наведено дані про стан виробництва і реалізації продукції тваринництва, чисельність і продуктивність тваринництва. Запропоновано шляхи вдосконалення організації та функціонування ринку тваринницької продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФормування ринку продукції тваринництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 3 (27).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2004-8-3-71-75.pdf236,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.