Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолторак, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorПолторак, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorPoltorak, Anastasiya-
dc.date.accessioned2017-05-24T08:09:58Z-
dc.date.available2017-05-24T08:09:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПолторак А. С. Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику / А. С. Полторак // Економіка та суспільство. – 2016. – № 7. - С. 429-432.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1997-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням маркетингової складової забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику. Виокремлено особливості конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, представлено складові маркетингового аспекту забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, узагальнено маркетинговий інструментарій, який доцільно використовувати для застосування заходів, спрямованих на формування конкурентних переваг підприємств-виробників соняшнику.ru
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальным вопросам маркетинговой составляющей обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника. Выделены особенности конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, представлены составляющие маркетингового аспекта обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, обобщен маркетинговый инструментарий, который целесообразно использовать для применения мер, направленных на формирование конкурентных преимуществ предприятий-производителей подсолнечника.-
dc.description.abstractThe article isdevoted totopical issues of the marketing component of the competiti veness of enterprises-producers of sunflowerseeds. The feature sofcompetitiveness of enterprises-producers of sunflowerseeds presented the component soft hemarketing aspect of competiti veness of enterprises-producers ofsunflowerseed, collectively marketing tools tha tshoul dbeusedfor the application of measures, directe don formation of competitive advantages of enterprises-producers of sun flower-
dc.language.isootherru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectконкурентоспроможністьru
dc.subjectмаркетингова складова забезпечення конкурентоспроможностіru
dc.subjectсоняшникru
dc.subjectсільське господарствоru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectмаркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособностиru
dc.subjectподсолнечникru
dc.subjectсельское хозяйствоru
dc.subjectmarketingru
dc.subjectcompetitivenessru
dc.subjectmarketing component of competitivenessru
dc.subjectsunflowerru
dc.subjectagricultureru
dc.titleМаркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшникуru
dc.titleМаркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника-
dc.titleThe marketing component to ensure the competitiveness of enterprises producing sunflower seeds-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Полторак.pdf148,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.