Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацола, М.-
dc.contributor.authorMatsola, M.-
dc.contributor.authorМарусяк, В.-
dc.contributor.authorMarusiak, V.-
dc.date.accessioned2025-02-03T11:50:56Z-
dc.date.available2025-02-03T11:50:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМацола М., Марусяк В. Роль бренду в сучасному бізнесі: ключовий фактор успіху. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 112-114.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль бренду в сучасному бізнесі: ключовий фактор успіхуuk_UA
dc.title.alternativeThe role of branding in modern business: a key factor for successuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-112-114.pdf786,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.