Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChiriac, Lilia-
dc.date.accessioned2025-02-05T12:00:34Z-
dc.date.available2025-02-05T12:00:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationChiriac L. Digital marketing as a possibility to promote localities. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 270-273.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20346-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleDigital marketing as a possibility to promote localitiesuk_UA
dc.title.alternativeЦифровий маркетинг як можливість просування територійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-270-273.pdf619,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.