Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorБілоус, В. В.-
dc.date.accessioned2025-03-05T07:21:01Z-
dc.date.available2025-03-05T07:21:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Білоус В.В. Цифрові інструменти формування бренду міста в умовах глобалізації. Світ наукових досліджень : матеріали міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль-Ополе, 23-24 січня 2025 р.). Тернопіль: ФОП Шпак В.Б. 2025. Вип. 38. С. 23-26.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20769-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleЦифрові інструменти формування бренду міста в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-26.pdf573,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.