Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorМуленко, І. П.-
dc.date.accessioned2025-04-23T10:47:29Z-
dc.date.available2025-04-23T10:47:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Муленко І. П. Івент-маркетинг в Україні у сфері гостинності: нові завдання, нові перспективи. Cтратегічні орієнтири приєднання України до ЄС : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 березня 2025 р.). Львів-Торунь : Liha-Pres, 2025. С. 102-106. DOI: DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-482-8-23.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21128-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleІвент-маркетинг в Україні у сфері гостинності: нові завдання, нові перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102-106.pdf458,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.