Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПоточилова, Ірина Сергіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorPotochylova, Irina, scientific director-
dc.contributor.authorПанчук, B.-
dc.date.accessioned2025-05-16T08:24:10Z-
dc.date.available2025-05-16T08:24:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПанчук B. Розробка маркетингової стратегії аграрного підприємства. Екологічно безпечне виробництво сільськогосподарських культур. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 272-274.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21504-
dc.description.abstractРозглядається розробка комплексної маркетингової стратегії, адаптованої до унікальних викликів і можливостей сільськогосподарських підприємств. Аналіз заглиблюється в ключові компоненти ефективної аграрної маркетингової стратегії, включаючи сегментацію ринку, позиціонування продукту, стратегії ціноутворення, канали розподілу та рекламні заходи. Досліджено, як підприємства можуть використовувати цифрові технології, створювати сильний бренд і налагоджувати прямі стосунки зі споживачами.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThis analysis delves into the key components of an effective agricultural marketing strategy, including market segmentation, product positioning, pricing strategies, distribution channels, and promotional activities. We explore how enterprises can leverage digital technologies, build strong brand identities, and establish direct relationships with consumers. We discuss the economic impact of successful agricultural marketing strategies, highlighting its contribution to rural development, food security, and market competitiveness.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсегментація ринкуuk_UA
dc.subjectпозиціонування продуктуuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarket segmentationuk_UA
dc.subjectproduct positioninguk_UA
dc.subjectpricing strategyuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії аграрного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-272-274.pdf269,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.