Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorШаповалов, Б. Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-21T06:21:36Z-
dc.date.available2025-05-21T06:21:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Шаповалов Б. Ю. Інфлюенс-маркетинг в аграрному секторі України: стан, проблеми та перспективи розвитку. Економіка, фінанси, облік та управління: сучасні виклики та стратегічні пріоритети розвитку : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кропивницький, 10 травня 2025 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С. 25-27.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21536-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleІнфлюенс-маркетинг в аграрному секторі України: стан, проблеми та перспективи розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-27.pdf160,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.