Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22355
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ганніченко, Т.А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-02T07:20:48Z | - |
dc.date.available | 2025-10-02T07:20:48Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ганніченко Т.А. Тeaching English in contemporary Ukraine: challenges and perspectives. (Методика викладання англійської мови в сучасній Україні: виклики та перспективи.) Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 26-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22355 | - |
dc.description.abstract | У даній роботі розглядаються сучасні підходи до викладання англійської мови в Україні з урахуванням викликів воєнного часу та євроінтеграційних процесів. Досліджуються методи підвищення ефективності навчання в умовах дистанційної та змішаної освіти, застосування цифрових технологій та адаптація міжнародних стандартів до українських реалій. Особлива увага приділяється психологічним аспектам викладання в кризових умовах та формуванню стійкої мотивації учнів. Пропонуються практичні рекомендації щодо інтеграції інноваційних методик у навчальний процес. This paper examines contemporary approaches to English language teaching in Ukraine, taking into account the challenges of wartime conditions and European integration processes. The research investigates methods for enhancing learning efficiency in remote and blended education settings, the application of digital technologies, and the adaptation of international standards to Ukrainian realities. Special attention is paid to the psychological aspects of teaching in crisis conditions and the formation of sustainable student motivation. Practical recommendations for integrating innovative methodologies into the educational process are provided. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | методика викладання англійської мови | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | English language teaching methodology | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | digital technologies | uk_UA |
dc.subject | psychological support | uk_UA |
dc.subject | European integration | uk_UA |
dc.subject | martial law | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.title | Тeaching English in contemporary ukraine: challenges and perspectives | uk_UA |
dc.title.alternative | Методика викладання англійської мови в сучасній Україні: виклики та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міжнародна 24-25-26-29.pdf | 665,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.