Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравльов, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2025-10-13T07:39:14Z-
dc.date.available2025-10-13T07:39:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЖуравльов М. О. Інтелектуальні відеотехнології в тваринництві: гейміфіковані симулятори на основі AI та IoT-відеоспостереження. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 311.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22423-
dc.description.abstractУ доповіді представлено концепцію освітньої платформи, що поєднує гейміфікацію, симуляційне навчання та інтелектуальні відеотехнології — зокрема, використання відеокамер як елементів IoT для моніторингу тварин. Платформа інтегрує штучний інтелект (AI), машинне навчання та комп‘ютерний зір для створення адаптивного навчального середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleІнтелектуальні відеотехнології в тваринництві: гейміфіковані симулятори на основі AI та IoT-відеоспостереженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті аспірантів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
311.pdf613,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.