Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобко, В. В.-
dc.contributor.authorSobko, V.-
dc.date.accessioned2025-10-13T07:44:29Z-
dc.date.available2025-10-13T07:44:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСобко Є. С. Використання штучного інтелекту для генерації навчального контенту. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 394-395.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22424-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто можливості застосування штучного інтелекту (AI) та машинного навчання (ML) для автоматизованої генерації навчального контенту. Проаналізовано ключові напрями впровадження – створення персоналізованих навчальних матеріалів, адаптивних курсів, автоматизованих систем оцінювання та освітніх симуляцій. Визначено переваги й виклики використання AI у сфері освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВикористання штучного інтелекту для генерації навчального контентуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
394-395.pdf622,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.