Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22424
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Собко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Sobko, V. | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-13T07:44:29Z | - |
dc.date.available | 2025-10-13T07:44:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Собко Є. С. Використання штучного інтелекту для генерації навчального контенту. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 394-395. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22424 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглянуто можливості застосування штучного інтелекту (AI) та машинного навчання (ML) для автоматизованої генерації навчального контенту. Проаналізовано ключові напрями впровадження – створення персоналізованих навчальних матеріалів, адаптивних курсів, автоматизованих систем оцінювання та освітніх симуляцій. Визначено переваги й виклики використання AI у сфері освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Використання штучного інтелекту для генерації навчального контенту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
394-395.pdf | 622,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.