Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишневський, О. О.-
dc.contributor.authorПархоменко, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorParkhomenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-10-13T08:06:12Z-
dc.date.available2025-10-13T08:06:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВишневський О. О., Пархоменко О. Ю. Роль ембієнту у створенні атмосфери відеоігр. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 423-495 .uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22425-
dc.description.abstractПроблема створення ігрової атмосфери у сучасних відеоіграх значно виходить за межі графіки чи сценарію. Звукове середовище, і зокрема ембієнт, є тим інструментом, який визначає емоційне сприйняття подій, формує відчуття присутності та створює психологічні реакції у гравця. Наукові дослідження в галузі когнітивної психології й психоакустики доводять, що звукове тло здатне безпосередньо впливати на емоційний стан людини, викликаючи тривогу, відчуття безпеки або навпаки – занепокоєння та страх. Проте у геймдеві це питання залишається недостатньо дослідженим саме в контексті наукового пояснення: як ембієнт формує унікальний ігровий досвід і чому він настільки сильно впливає на гравця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль ембієнту у створенні атмосфери відеоігрuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
423-425.pdf630,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.