Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковська, Ю.-
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.date.accessioned2025-11-12T09:56:53Z-
dc.date.available2025-11-12T09:56:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯнковська Ю., Кушнірук В. Соціальні мережі як інструмент залучення іноземних інвестицій у сільське господарство України. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 вересня 2025 р. Полтава : ПДАУ, 2025. Том 2. С. 344-347.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22577-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальні мережі як інструмент залучення іноземних інвестицій у сільське господарство Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
344-347.pdf277,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.