Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКучмійова, Тетяна Сергіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKuchmiiova, Tetiana, scientific director-
dc.contributor.authorКовальова, А.-
dc.date.accessioned2025-12-02T07:06:57Z-
dc.date.available2025-12-02T07:06:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКовальова А. Цифрові трансформації у сфері маркетингу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 700-702.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22699-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleЦифрові трансформації у сфері маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-700-702.pdf597,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.