Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBurkovskaia, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorМарцинюк, К.-
dc.date.accessioned2025-12-02T07:10:22Z-
dc.date.available2025-12-02T07:10:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМарцинюк К. Соціальні мережі як інструмент бренд-менеджменту у сфері туризму. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 727-728.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22700-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальні мережі як інструмент бренд-менеджменту у сфері туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-727-728.pdf566,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.