Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBurkovskaia, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorХодаков, О.-
dc.date.accessioned2025-12-02T08:49:34Z-
dc.date.available2025-12-02T08:49:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХодаков О. Електронна комерція як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наук. праць VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (30 жовтня 2025 р., м. Полтава) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2025. С. 1054-1055.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22730-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleЕлектронна комерція як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_осінь_2025_Т,1_(1,2,3,4,5)-1054-1055.pdf566,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.