Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22887Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Суріна Ганна Юріївна, науковий керівник | - |
| dc.contributor.advisor | Surina, Hanna, scientific director | - |
| dc.contributor.author | Стельмах, С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T09:28:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-10T09:28:15Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Стельмах С. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді у ХХІ столітті. Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Миколаїв, 18 листопада 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С.192-196. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22887 | - |
| dc.description.abstract | У роботі розглянуто проблему духовно-інтелектуального виховання молоді в умовах ХХІ століття, зокрема ціннісно-мотиваційний компонент цього процесу. Проаналізовано вплив інформаційного суспільства, цифровізації та соціальних мереж на формування світогляду молодої людини. Визначено роль філософського осмислення у вихованні морально зрілої, критично мислячої та духовно відповідальної особистості. Підкреслено необхідність інтеграції філософії, етики й духовних практик у сучасну освіту як чинника формування внутрішньої культури, доброчесності та цілісного світогляду./ Тhe work considers the problem of spiritual and intellectual education of youth in the conditions of the 21st century, in particular the value-motivational component of this process. The influence of the information society, digitization and social networks on the formation of the worldview of a young person is analyzed. The role of philosophical reflection in the upbringing of a morally mature, critically thinking and spiritually responsible personality is determined. The need to integrate philosophy, ethics and spiritual practices into modern education as a factor in the formation of internal culture, integrity and a holistic worldview is emphasized. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | духовно-інтелектуальне виховання | uk_UA |
| dc.subject | цінності | uk_UA |
| dc.subject | молодь | uk_UA |
| dc.subject | екзистенціалізм | uk_UA |
| dc.subject | моральність | uk_UA |
| dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
| dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
| dc.subject | spiritual and intellectual education | uk_UA |
| dc.subject | values | uk_UA |
| dc.subject | youth | uk_UA |
| dc.subject | motivation | uk_UA |
| dc.subject | existentialism | uk_UA |
| dc.subject | philosophy of education | uk_UA |
| dc.subject | information society | uk_UA |
| dc.title | Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді у ХХІ столітті | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку - 2025 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| zb-18-11-2025-192-196.pdf | 714,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.