Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКорньова, В. Ю.-
dc.date.accessioned2025-12-11T07:54:57Z-
dc.date.available2025-12-11T07:54:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Корньова В.Ю. Інструменти системного аналізу поведінки споживача для формування довгострокових відносин на ринку. Сучасні тренди у поведінковому маркетингу : матеріали V-а Міжнародна науково-практична конференція (м. Львів, 06-07 листопада 2025 року). Львів : Національний університет «Львівська політехніка». 2025. С.189-191uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22903-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleІнструменти системного аналізу поведінки споживача для формування довгострокових відносин на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
189-191.pdf286,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.