Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПоточилова Ірина Сергіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorPotochylova Irina, scientific director-
dc.contributor.authorБогомолова, В. В.-
dc.date.accessioned2025-12-12T07:45:40Z-
dc.date.available2025-12-12T07:45:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБогомолова В. В. Вплив реклами в соцмережах на вибір споживачів : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 109-114.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22945-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив реклами в соцмережах на вибір споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2025-109-114.pdf928,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.