Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайданчук, А.-
dc.contributor.authorХристенко, Ольга Андріївна-
dc.contributor.authorKhristenko, Olga-
dc.date.accessioned2025-12-15T12:35:02Z-
dc.date.available2025-12-15T12:35:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМайданчук А., Христенко О. А. Статистика продажів як інструмент стратегічного управління торговим підприємством : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 212-214.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23024-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтатистика продажів як інструмент стратегічного управління торговим підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2025-212-214.pdf915,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.