Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorСтамат, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorКолесник, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2017-09-15T10:31:46Z-
dc.date.available2017-09-15T10:31:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМіжнародний менеджмент та маркетинг [Електронний ресурс] : метод. реком. для виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 88 с.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2316-
dc.description.abstractОтже, метою дисципліни "Міжнародний менеджмент та маркетинг" є формування у майбутніх фахівців теоретичних і практичних знань з управління діяльністю міжнародних корпорацій, а також у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectМіжнародний менеджментru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетингові технологіїru
dc.subjectуправління підприємствомru
dc.subjectуправпіння діяльністюru
dc.titleМіжнародний менеджмент та маркетингru
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizhnarodnyy menedzhment ta marketynh.pdf746,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.