Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРоманюк, І. А., науковий керівник-
dc.contributor.authorМельник, О.-
dc.contributor.authorЧорна, К.-
dc.date.accessioned2025-12-26T12:38:58Z-
dc.date.available2025-12-26T12:38:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник О., Чорна К. Управління ефективністю рекламної діяльності страхових компаній в умовах економічної нестабільності. Трансформація страхового ринку України в світлі сучасних економічних викликів : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Миколаїв, 15-16 квітня 2025 р. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 26-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleУправління ефективністю рекламної діяльності страхових компаній в умовах економічної нестабільностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація страхового ринку України в світлі сучасних економічних викликів - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-15-04-25-26-29.pdf485,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.