Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2477
Назва: | Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу Анализ образовательных программ экспертов по вопросам образования в немецкоязычных странах Европейского Союза The Analysis Of Educational Experts Training Courses On Educational Issues In German-Speaking Countries Of The European Union |
Автори: | Пономаренко, Наталя Григорівна Пономаренко, Наталья Григорьевна Ponomarenko, Natalia |
Ключові слова: | експерт з освіти експертиза магістерська освітня програма розвиток школи розвиток освітнього процесу методи дослідження консультування консультирование магистерская образовательная программа методы исследования развитие школы развитие образовательного процесса экспертиза эксперт по вопросам образования consulting educational expert educational process development expert assessment Master's degree course methods of research school development |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко // Освітологічний дискурс : електрон. наук. фах. вид. – Київ, 2015. – № 4 (12). – 261 с. |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти. В статье проанализированы образовательные програмы подготовки экспертов по вопросам образования в Германии, Австрии и Швейцарии, в частности магистерские образовательные программы «Развитие школы и обеспечение качества» Свободного университета г. Берлин, «Развитие образовательного процесса и школы» Педагогической высшей школы г. Фрайбург, «Исследование и развитие школы» Тюбингенского университета и «Развитие школы» Педагогических высших школ г. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффхаузен, Тургау. Определены условия обучения по вышеуказанным программам, объем учебного времени и основные аспекты подготовки экспертов по вопросам образования. The articles analyses educational experts training courses on educational issues in Germany, Austria and Switzerland, in particular Master's Programmes of «Developing School and Ensuring Quality» at the Free University of Berlin, «Educational process development and schools» at the Higher Pedagogical School of Freiburg, «Research and Development of School» at the University of Tuebingen and «School Development» at The Higher Pedagogical Schools of Weingarten, Vorarlberg, Sankt-Gallen, Schaffhausen, Thurgau. The learning conditions for the courses stated above, the amount of time allocated for each course and the main aspects of educational experts training are determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2477 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
322-814-1-PB.pdf | 277,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.