Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Наталя Григорівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Natalia-
dc.date.accessioned2018-02-06T09:21:10Z-
dc.date.available2018-02-06T09:21:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПономаренко Н. Г. Форми підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2015. – № 3. – 168 с.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2479-
dc.description.abstractРозглянуто основні форми підготовки експертів з освіти в Австрії, Німеччині та Швейцарії. Встановлено, що з метою підготовки вказаних фахівців у цих країнах запроваджені магістерські освітні програми, під час яких використовуються такі форми організації освітньої діяльності, як лекції, семінари, проектні семінари, дослідницькі майстерні, колоквіуми, практика, проекти та магістерські роботи. З’ясовано, що підготовку експертів з освіти здійснюють також установи, що супроводжують процес розвитку освіти. Вказано, що основними формами освітньої діяльності при цьому є семінари, які тривають від одного дня до одного тижня та одно- або дводенні тренінги.ru
dc.description.abstractРассмотрены основные формы подготовки экспертов по вопросам образования в Австрии, Германии и Швейцарии. Установлено, что с целью подготовки таких специалистов в этих странах введены магистерские образовательные программы и используются такие формы образовательной деятельности, как семинар, проектный семинар, исследовательская мастерская, коллоквиум, практика, проект и магистерская работа. Выяснено, что подготовку экспертов по вопросам образования осуществляют также учреждения, которые сопровождают процесс развития образования. Указано, что основными формами организации образовательной деятельности при этом являются семинары, которые длятся от одного дня до недели, и одно- и двухдневные тренинги.-
dc.language.isootherru
dc.subjectдослідницька майстерняru
dc.subjectексперт з освітиru
dc.subjectколоквіумru
dc.subjectлекціяru
dc.subjectмагістерська роботаru
dc.subjectпрактикаru
dc.subjectпроектru
dc.subjectпроектний семінарru
dc.subjectисследовательская мастерскаяru
dc.subjectэксперт по вопросам образованияru
dc.subjectколлоквиумru
dc.subjectлекцияru
dc.subjectмагистерская образовательная программаru
dc.subjectмагистерская работаru
dc.subjectпрактикаru
dc.subjectпроектru
dc.subjectпроектный семинарru
dc.subjectсеминарru
dc.subjectresearch workshopru
dc.subjectcolloquiumru
dc.subjectlectureru
dc.subjectMaster's programmeru
dc.subjectMaster's research paperru
dc.subjectprojectru
dc.subjectproject seminarru
dc.subjectpractical trainingru
dc.subjectseminarru
dc.subjecteducational expertru
dc.titleФорми підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзуru
dc.titleФормы подготовки экспертов по вопросам образования в немецкоязычных странах Европейского Союза-
dc.titleForms Of Educational Experts Training In German-Speaking Countries Of The European Union-
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61960-127407-1-SM.pdf466,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.