Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2480
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко, Наталя Григорівна | - |
dc.contributor.author | Пономаренко, Наталья Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-06T09:33:46Z | - |
dc.date.available | 2018-02-06T09:33:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Пономаренко Н. Г. Зміст підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. Л. Макаренка, 2015. – № 6 . – 488 с. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2480 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається зміст магістерських курсів «Розвиток школи та забезпечення якості» (Вільний університет м. Берлін) та «Розвиток школи» (Педагогічні вищі школи м. Вейнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффхаузен, Тургау). З’ясовано, що зміст вищезазначених курсів охоплює такі аспекти: основні принципи, форми та методи управління освітніми організаціями; основи розвитку освітньої установи та персоналу (моделі забезпечення якості, поняття розвитку персоналу); основи педагогічної експертизи (стандарти, шанси та ризики, а також планування експертизи); основи консультування. | ru |
dc.description.abstract | В статье рассматривается содержание магистерских курсов «Развитие школы и обеспечение качества» (Свободный университет г. Берлин), и «Развитие школы» (Педагогические высшие школы г. Вейнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффхаузен, Тургау). Выяснено, что содержание вышеуказанных курсов охватывает такие аспекты: основные концепции, принципы, формы и методы управления образовательными организациями; основы развития образовательного учреждения и персонала; основы педагогической экспертизы (стандарты, шансы и риски, а также планирование экспертизы); основы консультирования. | - |
dc.description.abstract | The article covers the experts training course content on education in German speaking countries of the European Union (Germany, Austria and Switzerland). It also analyses the Master's courses such as "Developing School and Ensuring Quality" (The Free University of Berlin) and "School Development" (Pedagogical higher schools of Weingarten, Vorarlberg, Sankt-Gallen, Schaffhausen, Thurgau). It has been found that the Master's degree course of "Developing School and Ensuring Quality" at the Free University of Berlin covers 60 credits (1800 hours) and includes the following modules: "School and personnel development", "Expert assessment and quality control", "Educational process development", "Expert assessment project" and "Personnel management project". The Master's degree course of "School Development" at Pedagogical higher schools of Weingarten, Vorarlberg, Sankt-Gallen, Schaffhausen, Thurgau covers 90 credits (2700 hours) and includes the following modules: "School development", "Educational management", "Empirical methods", "Expert assessment", "Educational process development", "Consulting", "Project". At the end of the course, students write their Master's research paper. Therefore, the content of the courses listed above covers such aspects as: the key concepts, principles, forms and methods of managing educational institutions; the basis of educational institution development and its personnel (the model of school and its programme, the model of quality control and improvement, the notion of personnel development, the concept of teachers' professional development); the basis of pedagogical expert assessment (its types, functions, criteria and standards, as well as risks, opportunities and planning); the basis of consulting. | - |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | експертиза | ru |
dc.subject | експерт з освіти | ru |
dc.subject | емпіричні методи | ru |
dc.subject | консультування | ru |
dc.subject | магістерський курс | ru |
dc.subject | магістерська робота | ru |
dc.subject | освітній менеджмент | ru |
dc.subject | проект | ru |
dc.subject | розвиток освітнього процесу | ru |
dc.subject | розвиток школи | ru |
dc.subject | консультирование | ru |
dc.subject | магистерский курс | ru |
dc.subject | магистерская работа | ru |
dc.subject | образовательный менеджмент | ru |
dc.subject | проект | ru |
dc.subject | развитие образовательного процесса | ru |
dc.subject | развитие школы | ru |
dc.subject | эксперт по вопросам образования | ru |
dc.subject | экспертиза | ru |
dc.subject | эмпирические методы | ru |
dc.title | Зміст підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу | ru |
dc.title | Содержание подготовки экспертов по вопросам образования в немецкоязычных странах Европейского Союза | - |
dc.title | The experts training course content on education in German speaking countries of the European Union | - |
dc.type | Article | ru |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст підготовки експертів.pdf | 500,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.