Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Наталя Григорівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Natalia-
dc.date.accessioned2018-02-06T09:48:03Z-
dc.date.available2018-02-06T09:48:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПономаренко Н. Г. Кваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччині / Н. Г. Пономаренко // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої сфери в контексті міжнародної співпраці України : матеріали міжнародної наук.-практ. конференції, 20–21 квітня 2017 р. – Миколаїв, 2017. – 192 c.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2482-
dc.description.abstractУ статті розглянуто кваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччині, зокрема, за магістерськими освітніми програмами університетів та Педагогічних інститутів. З’ясовано, що випускники освітніх програм підготовки експертів в галузі освіти повинні оволодіти знаннями та вміннями щодо розвитку школи та персоналу, розвитку освітнього процесу, експертизи та забезпечення якості, а також володіти емпіричними методами дослідження та консультуванняru
dc.description.abstractВ статье рассмотрены квалификационные цели подготовки экспертов по вопросам образования в Германии, в частности, за магистерскими образовательными программами университетов и Педагогических институтов. Выяснено, что выпускники образовательных программ подготовки экспертов в области образования должны овладеть знаниями и умениями относительно развития школы и персонала, развития образовательного процесса, экспертизы и обеспечения качества, а также овладеть эмпирическими методами исследования и консультирования.-
dc.description.abstractIn the article the qualifying goals for experts in education in Germany, in particular, master educational programs of universities and educational institutions. Found that graduates of educational training programs for experts in the field of education should acquire knowledge and skills for the development of the school and staff of the educational process, examination and quality assurance, and have empirical research methods and counseling.-
dc.language.isootherru
dc.subjectкваліфікаційні ціліru
dc.subjectексперт з освітиru
dc.subjectмагістерські освітні програмиru
dc.subjectрозвиток школиru
dc.subjectрозвиток персоналуru
dc.subjectосвітнього процесуru
dc.subjectекспертиза та забезпечення якостіru
dc.subjectквалификационные целиru
dc.subjectэксперт по вопросам образованияru
dc.subjectмагистерские образовательные программыru
dc.subjectразвитие школыru
dc.subjectqualifying goalsru
dc.subjectexperts in educationru
dc.subjectmaster educational programsru
dc.subjectthe development of the schoolru
dc.subjectstaff of the educational processru
dc.subjectevaluation and quality assuranceru
dc.titleКваліфікаційні цілі підготовки експертів з освіти в Німеччиніru
dc.titleКвалификационные цели подготовки экспертов по вопросам образования в Германии-
dc.titleThe Qualifying Goals For Experts In Education In Germany-
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційні цілі.pdf321,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.