Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Тетяна Георгіївна-
dc.contributor.authorКуделя, Валентин Леонідович-
dc.contributor.authorПотапов, Ігор Сергійович-
dc.contributor.authorОлейник, Татьяна Георгиевна-
dc.contributor.authorКуделя, Валентин Леонидович-
dc.contributor.authorПотапов, Игорь Сергеевич-
dc.contributor.authorOleynik, Tatyana-
dc.contributor.authorKudelya, Valentin-
dc.contributor.authorPotapov, Igor-
dc.date.accessioned2018-02-15T12:23:02Z-
dc.date.available2018-02-15T12:23:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОлійник Т. Г. Обсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємств / Т. Г. Олійник, В. Л. Куделя, І. С. Потапов // Агросвіт. – 2017. - № 23. - С. 50-57.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2603-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні показники обсягів реалізації продукції сільського господарства (обсяги реалізації зернових та зернобобових культур, кукурудзи на зерно та ячменю, олійних культур, тварин сільськогосподарських живих, молока сільськогосподарськими підприємствами Миколаївської області у 2015-2016 роках; динаміка обсягів реалізації зернових та зернобобових культур, кукурудзи на зерно, соняшнику сільськогосподарськими підприємствами Миколаївської області з 2010 по 2016 роки) та їх вплив на індекси споживчих цін на продукти харчування по Миколаївській області. Аналіз індикаторів здійснено у динаміці та за структурою. За результатами дослідження встановлено актуальні проблеми у сфері цінової політики з точки зору перспектив розвитку інвестиційної активності підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы основные показатели объемов реализации продукции сельского хозяйства (объемы реализации зерновых и зернобобовых культур, кукурузы на зерно и ячменя, масличных культур, молока сельскохозяйственными предприятиями Николаевской области в 2015-2016 годах; динамика объемов реализации зерновых и зернобобовых культур, кукурузы на зерно, подсолнечника сельскохозяйственными предприятиями Николаевской области с 2010 по 2016 годы) и их влияние на индексы потребительских цен на продукты питания по Николаевской области. Анализ индикаторов осуществляется в динамике и по структуре. По результатам исследования установлено актуальные проблемы в сфере ценовой политики с точки зрения перспектив развития инвестиционной активности предприятий.-
dc.description.abstractThe article analyzes the main indicators of the volumes of sales of agricultural products (volumes of sales of grain and leguminous crops, corn for grain and barley, oilseeds, agricultural live animals, milk by agricultural enterprises of the Nikolaev region in 2015-2016, the dynamics of sales volumes of grain and leguminous crops, corn for grain, sunflower by agricultural enterprises of the Mykolaiv region from 2010 to 2016) and their impact on consumer price indices for food products tion in the Mykolaiv oblast. The analysis of indicators is carried out in dynamics and structure. According to the results of the study, actual problems in the area of pricing policy in terms of prospects for the development of investment activity of enterprises are identified.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectОбсяги реалізаціїuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectінвестиційна активністьuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.subjectОбъемы реализацииuk
dc.subjectценаuk
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияuk
dc.subjectинвестиционная активностьuk
dc.subjectпотребительский рынокuk
dc.titleОбсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємствuk
dc.titleОбъемы реализации сельскохозяйственной продукции как фактор влияния на ценовые процессы на потребительском рынке и инвестиционную активность предприятий-
dc.titleVolumes of sales of agricultural products as a factor of influence on price processes on the consumer market and investment activity of enterprises-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 4.pdf437,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.