Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorРозкладай, Марія Ігорівна-
dc.contributor.authorКолесник, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorРозкладай, Мария Игоревна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorRozkladai, Mariia-
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorСтамат, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-02-19T14:02:15Z-
dc.date.available2018-02-19T14:02:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКолесник В. М. Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів / В. М. Колесник, М. І. Розкладай // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1 (6). – Т. 1.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати маркетингових досліджень ринку хлібобулочних виробів. Оцінено рівень спонтанної відомості, поточної лояльності виробників хлібобулочних виробів, виявлено причини купівлі хлібобулочних виробів, цінові пороги даного виду продукції. Проведено дослідження впливу доходів та розподілу за статтю на основні фактори споживчої поведінки з використанням методів непараметричної статистики.uk
dc.description.abstractВ статье освещены результаты маркетинговых исследований ринка хлебобулочных изделий. Оценены уровень спонтанной известности, текущей лояльности производителей хлебобулочных изделий, выявлены причины покупки и ценовые пороги данного вида продукции. Проведено исследование влияния дохода и распределения по половому признаку на основные факторы потребительского поведения с использованием методом непараметрической статистики.-
dc.description.abstractIn article the results of marketing researches of market of bakery products are elucidated. The level of spontaneous information the current loyalty producers of bakery products is appreciated, reasons of buying and the price thresholds given kind of product are detected. Study of the influence of income and the distribution for the article for the main factors of consumer behavior using the methods of nonparametric statistics is conducted.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок хлібобулочних виробівuk
dc.subjectспоживчі мотиваціїuk
dc.subjectметоди непараметричної статистикиuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectМаркетинговые исследованияuk
dc.subjectрынок хлебобулочных изделийuk
dc.subjectпотребительские мотивацииuk
dc.subjectметоды непараметрической статистикиuk
dc.subjectпотребительское поведениеuk
dc.subjectMarketing researchesuk
dc.subjectmarket of bakery productsuk
dc.subjectconsumer motivationsuk
dc.subjectmethods of nonparametric statisticsuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.titleМаркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктівuk
dc.titleМаркетинговые исследования потребительских мотиваций на региональном рынке хлебопродуктов-
dc.titleMarketing researches of consumer motivations on region market of bakery products-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_КолесникРозкладай.pdf475,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.