Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвстрат’єв, Сергій Вікторович-
dc.contributor.authorНєлєпова, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorЕвстратьев, Сергей Викторович-
dc.contributor.authorНелепова, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorEvstratjev, Sergej-
dc.contributor.authorNelepova, Alena-
dc.date.accessioned2013-06-20T09:54:42Z-
dc.date.available2013-06-20T09:54:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЄвстрат’єв С. В. Інтерактивне позааудиторне навчання вищої математики студентів за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства» / С. В. Євстрат’єв, А. В. Нєлєпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2012. - Вип. 174. — С. 72—82.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/276-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання інтерактивних та дистанційних технологій під час вивчення дисципліни «Вища математика» за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства»;визначено специфіку дисципліни; викладено основні складові інформаційного середовища: курс лекцій, завдання до практичних робіт, тестуюча програма контролю знань.ru
dc.description.abstractВ статье представлен анализ необходимости использования интерактивних и дистанционных технологий во время изучения дисциплины «Высшая математика» для специальности «Механизация и электрификация сельского хозяйства»; определена специфика дисциплины; изложены основные составляющие информационной среды: курс лекций, задания к практическим работам, программа контроля в виде тестирования.-
dc.description.abstractIn the article the analysis of necessity of the use of интерактивних and controlled from distance technologies is presented during the study of discipline "Higher mathematics" for speciality "Mechanization and electrification of agriculture"; the specific of discipline is certain; the basic constituents of informative environment are expounded: course of lectures, tasks to practical works, control program as testing.-
dc.language.isootherru
dc.subjectінтерактивне навчанняru
dc.subjectдистанційні технологіїru
dc.subjectінформаційне середовищеru
dc.subjectкурс дисциплін «Вища математика»ru
dc.subjectсамостійна роботаru
dc.subjectинтерактивное обучениеru
dc.subjectдистанционные технологииru
dc.subjectинформационная средаru
dc.subjectкурс дисциплины «Высшая математика»ru
dc.subjectсамостоятельная работаru
dc.subjectоnline trainingru
dc.subjectdistance technologiesru
dc.subjectinformation environmentru
dc.subjectthe course of discipline "Higher Mathematics"ru
dc.subjectindependent workru
dc.titleІнтерактивне позааудиторне навчання вищої математики студентів за фахом «Механізація та електрифікація сільського господарства».ru
dc.titleИнтерактивное внеаудиторная обучения высшей математике студентов по специальности «Механизация и электрификация сельского хозяйства».-
dc.titleInteractive extracurricular teaching higher mathematics for students on a speciality «Mechanization and electrification of agriculture».-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НТЕРАК~1.PDF650,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.