Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотих, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorЗолотых, Ирина Борисовна-
dc.contributor.authorZolotykh, Irina-
dc.date.accessioned2013-06-20T12:21:59Z-
dc.date.available2013-06-20T12:21:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗолотых И. Б. Маркетинговая система сбыта молочной продукции / И. Б. Золотых // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3(54), Т.1. – С. 54 – 59.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/280-
dc.description.abstractУ статті розглядається розвиток та значення маркетингової системи підприємств молочної промисловості: покращення їх збутової діяльності і забезпечення розширеного відтворення.ru
dc.description.abstractВ статье рассматривается развитие и значение маркетинговой системы предприятий молочной промышленности: улучшение её сбытовой деятельности и обеспечение расширенного воспроизводства.-
dc.description.abstractDevelopment and value of the marketing system of enterprises of suckling industry is examined in the article : improvement of their sale activity and providing of the extended reproduction.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський державний аграрний університетru
dc.subjectполіпшенняru
dc.subjectзбутru
dc.subjectпродукція молочнаru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectфірмова торгівляru
dc.subjectефективністьru
dc.subjectулучшениеru
dc.subjectсбытru
dc.subjectпродукция молочнаяru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectфирменная торговляru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectimprovementru
dc.subjectsaleru
dc.subjectproductsru
dc.subjectmilkru
dc.subjectmarketingru
dc.subjectbrandname traderu
dc.subjectefficiencyru
dc.titleМаркетингова система збуту молочної продукціїru
dc.titleМаркетинговая система сбыта молочной продукции-
dc.titleMarketing system sales of milk products-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2010. - Вип. 3 (54). - Т. 1.
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркет сист..pdf221,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.