Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2884
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ручинська, Наталія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Ручинская, Наталья Сергеевна | - |
dc.contributor.author | Ruchinskaya, Natali | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-14T08:27:50Z | - |
dc.date.available | 2018-03-14T08:27:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ручинська Н. С. Теоретико-методологічні підходи до підготовки бакалаврів в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання / Н. С. Ручинська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. праць. - 2017. - № 4 (59). | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2884 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано методологічну основу дослідження підготовки бакалаврів математики в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання. ЇЇ склали системний, діяльнісний і технологічний підходи. Обґрунтовано важливість кожного із них у змішаному навчанні:системний підхід до підготовки бакалаврів математики в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання сприяє цілісності освітнього процесу, діяльнісний підхід забезпечує переорієнтацію навчання з традиційного засвоєння і запам’ятовування готових форм знань на процес їх отримання і функціонування, компетентнісний підхід полягає в розвитку компетентностей в ході освоєння змісту різних дисциплін, практик в рамках освітньої програми і їх оцінювання на різних етапах освітнього процесу. | uk |
dc.description.abstract | The article describes the methodological basis for studying the preparation of bachelors of mathematics in the conditions of combination of full-time and distance learning forms. It consists of systematic, operational and technological approaches. The importance of each of them in the mixed learning is substantiated. The essence of the systematic approach is that relatively independent components are not considered in isolation, but in their interrelation, in development and motion. So a systematic approach in a combination of full-time and distance learning forms contributes to the integrity of the educational process in the preparation of bachelors of mathematics. Activity approach in pedagogy involves the creation of conditions for the active position of the applicant of education, which will result in a conscious, firm assimilation of certain experience; provides a reorientation of learning from traditional learning and memorization of ready-made forms of knowledge on the process of their obtaining and functioning. Competency approach is stipulated by the European tendency of building educational programs of higher education Tuning and provides the development of competencies in the course of mastering the content of different disciplines, practices within the educational program and their evaluation at different stages of the educational process. | - |
dc.description.abstract | В статье охарактеризовано методологическую основу исследования подготовки бакалавров математики в условиях сочетания очной и дистанционной форм обучения. Ее составили системный, деятельностный и технологический подходы.Обоснована важность каждого из них в смешанном обучении: системный подход к подготовке бакалавров математики в условиях сочетания очной и дистанционной форм обучения способствует целостности образовательного процесса, деятельностный подход обеспечивает переориентацию обучения с традиционного усвоения и запоминания готовых форм знаний на процесс их получения и функционирования, компетентностный подход заключается в развитии компетенций в ходе освоения содержания различных дисциплин, практик в рамках образовательной программы и их оценки на различных этапах образовательного процесса. | - |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | методологія дослідження | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | поєднання очної і дистанційної форм навчання | uk |
dc.subject | методология исследования | uk |
dc.subject | системный подход | uk |
dc.subject | деятельностный подход | uk |
dc.subject | компетентностный подход | uk |
dc.subject | сочетание очной и дистанционной форм обучения | uk |
dc.subject | methodology of research | uk |
dc.subject | systematic approach | uk |
dc.subject | activity approach | uk |
dc.subject | competency approach | uk |
dc.subject | combination of full-time and distance learning forms | uk |
dc.title | Теоретико-методологічні підходи до підготовки бакалаврів в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання | uk |
dc.title | Теоретико-методологические подходы к подготовке бакалавров в условиях сочетания очной и дистанционной форм обучения | - |
dc.title | The oretical and methodological approaches to the preparation of bachelors in the conditions of combinationof full-time and distance learning forms | - |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет менеджменту) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Statia_2_2017.pdf | 147,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.