Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіктенко, Алевтина Ізосимівна | - |
dc.contributor.author | Киктенко, Алевтина Изосимовна | - |
dc.contributor.author | Kiktenko, Alevtina | - |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:41:59Z | - |
dc.date.available | 2013-06-26T11:41:59Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Киктенко А. И. Мультипликационный подход в подготовке инженеров – педагогов / А. И. Киктенко // Людина, культура, техніка в новому тисячолітті : зб. матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім М. Є. Жуковського. - 2005. – С. 62– 70. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/297 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається одна з моделей професійної підготовки інженерів-педагогів. Показано,що моделі мультіплікаційних механізмів входять у практику у вигляді певних методів, які визначають і подають систему засобів досягнення ефекту множення, оптимізації найбільшь зажаданих якостей оособистості. | ru |
dc.description.abstract | В статье рассматривается одна из моделей профессиональной подготовки инженеров–педагогов. Показано, что модели мультипликационных механизмов входят в практику в виде определенных методов, определяющих и представляющих систему средств достижения эффекта умножения, оптимизации наиболее востребованных качеств личности. | - |
dc.description.abstract | The article deals with one of the models of training of engineers-teachers. It is shown that the model of multiplication mechanisms are in practice in the form of certain methods, defining and representing the system of means to achieve a multiplier effect and optimization of the most popular personality traits. | - |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | інженер–педагог | ru |
dc.subject | системний характер | ru |
dc.subject | сукупність принципів | ru |
dc.subject | професійна підготовка | ru |
dc.subject | самовиховання | ru |
dc.subject | саморозвиток | ru |
dc.subject | инженер–педагог | ru |
dc.subject | системный характер | ru |
dc.subject | совокупность принципов | ru |
dc.subject | профессиональная подготовка | ru |
dc.subject | самовоспитание | ru |
dc.subject | саморазвитие | ru |
dc.subject | engineer- teacher | ru |
dc.subject | system character | ru |
dc.subject | a set of principles | ru |
dc.subject | models | ru |
dc.subject | professional training | ru |
dc.subject | self-education | ru |
dc.subject | self-development | ru |
dc.title | Мультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогів | ru |
dc.title | Мультипликационный подход в подготовке инженеров–педагогов | - |
dc.title | Multiplier approach in the training of engineers-teachers | - |
dc.type | Other | ru |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мультипликационный подход.doc | 51,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.