Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлючник, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorКлючник, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorKlyuchnik, Alena-
dc.date.accessioned2018-03-21T10:39:27Z-
dc.date.available2018-03-21T10:39:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКлючник А. В. Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві / А. В. Ключник // Економіка та управління підприємствами. – 2017. – Вип. 20. – С. 45-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997-
dc.description.abstractУ статті досліджено переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві. Розкрито різницю тлумачення понять «маркетинговий менеджмент» та «управління маркетингом». Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Розкрито зміст управлінських функцій системи маркетингового менеджменту будівельного підприємства: планування, організація, контроль. Наведено основні напрями зовнішнього та внутрішнього маркетингу будівельного підприємства. Розкрито впливові чинники маркетингового менеджменту у сфері будівництва. Обґрунтовано доцільність впровадження відповідних методів і програм маркетингу в управлінні будівельним підприємством.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы преимущества внедрения маркетингового менеджмента на строительном предприятии. Раскрыто разницу толкования понятий «маркетинговый менеджмент» и «управление маркетингом». Выделены общие черты маркетингового менеджмента строительных предприятиях. Раскрыто содержание управленческих функций системы маркетингового менеджмента строительного предприятия: планирование, организация, контроль. Наведены основные направления внешнего и внутреннего маркетинга строительного предприятия. Раскрыты факторы, влияющие на маркетинговый менеджмент в сфере строительства. Обоснована целесообразность внедрения соответствующих методов и программ маркетинга в управлении строительным предприятием.-
dc.description.abstractIn the article the advantages of introducing marketing management at the construction company are explored. The difference between the concepts of «marketing management» and «marketing management» is revealed. The general features of marketing management at construction enterprises are highlighted. The content of managerial functions of the marketing management system of the construction company is revealed: planning, organization, control. The main directions of external and internal marketing of a construction enterprise are given. The influential factors of marketing management in the field of construction are revealed. The expediency of introducing appropriate methods and marketing programs in the management of the construction company has been substantiated.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectбудівельне підприємствоuk
dc.subjectбудівництвоuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk
dc.subjectстроительное предприятиеuk
dc.subjectстроительствоuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectconstruction companyuk
dc.subjectconstructionuk
dc.titleПереваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємствіuk
dc.titleAdvantages of implementation of marketing management for building enterprises-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf182,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.