Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлючник, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorКлючник, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorKlyuchnik, Alena-
dc.date.accessioned2018-03-21T10:48:32Z-
dc.date.available2018-03-21T10:48:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКлючник А. В. Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств / А. В. Ключник // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 14. – Ч. 1. – С. 137-141.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено визначення будівництва та будівельного підприємства. Розкрито класифікацію будівельних підприємств в Україні. Досліджено адміністративні функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито базовий комплекс маркетингу будівельного підприємства з урахуванням специфіки будівельної продукції. Виявлено характерні особливості формування та впровадження маркетингових програм на будівельному підприємстві.uk
dc.description.abstractDifferent features of management marketing activities of construction enterprises are considered in this work. The definitions of construction and construction company are given in the article. The classification of construction enterprises in Ukraine is revealed. The administrative functions of management marketing activities of construction enterprises are investigated. The basic marketing complex of construction enterprise with the account of specificity of building products is revealed. The characteristic features of the formation and implementation of marketing programs at the construction company are revealed.-
dc.description.abstractВ работе рассмотрены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Приведены определения строительства и строительного предприятия. Раскрыта классификация строительных предприятий в Украине. Исследованы административные функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыт базовый комплекс маркетинга строительного предприятия с учетом специфики строительной продукции. Выявлены характерные особенности формирования и внедрения маркетинговых программ на строительном предприятии.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectбудівництвоuk
dc.subjectбудівельне підприємствоuk
dc.subjectфункції управлінняuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectстроительствоuk
dc.subjectстроительное предприятиеuk
dc.subjectфункции управленияuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectуправления маркетинговой деятельностьюuk
dc.subjectconstructionuk
dc.subjectconstruction companyuk
dc.subjectmanagement functionsuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectmanagement marketing activitiesuk
dc.titleВідмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємствuk
dc.titleDistinctive features of management marketing activities of building enterprise-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf295,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.