Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3351
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баранова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Баранова, Елена Владимировна | - |
dc.contributor.author | Baranova, Olena | - |
dc.contributor.author | Артюх, Віталій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Артюх, Виталий Александрович | - |
dc.contributor.author | Artuykh, Vitaliy | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T11:39:33Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T11:39:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Баранова О. В. Персоналізація навчання та новітні технології як відповідь на глобальні виклики сучасності / О. В. Баранова, В. О. Артюх // Научные труды SWorld. – 2016. – Вып. 45. – Т. 5. – С. 28-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3351 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається модульна технологія навчання в аспекті психолого-педагогічних проблем. Представлено взаємозв’язок персоналізації та модульного навчання: реалізація ідей персоналізованого навчання сприяє становленню індивідуальності фахівця, забезпечує взаємозбагачуючий розвиток особистості в спільності здобувачів вищої освіти і викладачів та зростання творчого потенціалу як здобувачів вищої освіти так і викладачів. Проаналізовані теорії, концепції та підходи персоналізації. Розглядається принцип локалізації змісту навчального матеріалу. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the modular technology of teaching in the aspect of psychological and pedagogical problems. The relationship рersonalization and modular training: realization of ideas of personalized training contributes to the formation of the individuality of the specialist, rovides mutually enriching development of students' personality and teachers, the growth of the creative potential of both students and teachers. Theories, concepts and approaches of personalization are analyzed. The principle of localization of the content of the teaching material. | - |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | персоналізація | uk |
dc.subject | модульне навчання | uk |
dc.subject | модуль | uk |
dc.subject | локалізація змісту | uk |
dc.subject | спеціалізація | uk |
dc.subject | персонализация | uk |
dc.subject | модульное обучение | uk |
dc.subject | локализация содержания | uk |
dc.subject | специализация | uk |
dc.subject | personalization | uk |
dc.subject | modular training | uk |
dc.subject | local level | uk |
dc.subject | specialization | uk |
dc.title | Персоналізація навчання та новітні технології як відповідь на глобальні виклики сучасності | uk |
dc.title | Training personalize and new technologies in response to the global challenges of today | - |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Журнал 2016_2.pdf | 770,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.