Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимофієва, Ганна Степанівна-
dc.contributor.authorТимофеева, Анна Степановна-
dc.contributor.authorTymofieva, Hanna-
dc.date.accessioned2018-05-07T07:47:08Z-
dc.date.available2018-05-07T07:47:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТимофієва Г.С.. Реклама в ЗЕД [Електронний ресурс] : курс лекцій / Тимофієва Г.С. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – 40 с.-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469-
dc.description.abstractРеклама - це переконуючий засіб інформації про товар, фірму, комерційна пропаганда споживчих властивостей товарів і переваг діяльності фірми. Споживачам потрібно подати інформацію, щоб переконати їх у перевагах товару фірми, сформувати і активізувати попит та створити психологічну підготовленість до проведення комерційних переговорів з купівлі продажу і придбання товару.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпереконуючий засібuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectпропагандаuk
dc.subjectміжнародний бізнесuk
dc.titleРеклама в ЗЕДuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Timofieva_G.RvZED_KL.pdf334,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.