Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гирля, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Гирля, Людмила Николаевна | - |
dc.contributor.author | Girlya, Ludmila | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-23T07:36:57Z | - |
dc.date.available | 2018-06-23T07:36:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Хімія [Електронний ресурс] : метод. реком. щодо організації самостійної роботи та перевірки знань здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" спеціальностей 208 "Агроінженерія", 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка". Модуль 3 / уклад. Л. М. Гирля. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – 56 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4339 | - |
dc.description.abstract | Викладання дисципліни «Хімія» проводиться за кредитно- модульною системою. Весь навчальний курс розбито на чотири модулі: «Основні поняття та закони хімії», «Розчини», «Реакції окиснення – відновлення. Основи електрохімії», «Хімія елементів». Успішне засвоєння курсу хімії передбачає відвідування лекцій, виконання лабораторних робіт, а також самостійну роботу здобувачів вищої освіти. Відповідно до Болонського процесу на самостійну роботу здобувачів вищої освіти відведено 50% вивчення всього матеріалу. Самостійна робота здобувачів вищої освіти передбачає опрацювання лекційного матеріалу, підготовку до поточного і підсумкового контролю знань, а також самостійне вивчення питань, які на лекціях не розглядалися. Пропоновані методичні рекомендації створено з метою надати допомогу здобувачам вищої освіти при самостійній роботі з хімії. Більшість здобувачів вищої освіти мають низький рівень знань з хімії в обсязі шкільної програми, тому доцільно відновити найважливіші питання з хімії, що допоможе опанувати програму університету. Приступаючи до вивчення матеріалу даного модуля, перш за все потрібно ознайомитись з його змістом за програмою, обсягом кожної теми і послідовністю її питань. Під час самостійної роботи при першому читанні необхідно отримати загальні уявлення з питань теми, позначити складні або незрозумілі місця, далі перейти до ретельного опрацювання матеріалу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk |
dc.subject | Окисно-відновні реакції | uk |
dc.subject | Метали | uk |
dc.subject | Гальванічний елемент | uk |
dc.subject | Хімічні джерела | uk |
dc.subject | Корозія металів | uk |
dc.title | Хімія | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Факультет агротехнологій) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khimiia_Modul_3.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.