Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатенко, Жанна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Ignatenko, Zhanna | - |
dc.contributor.author | Артюхова, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Artyuhova, Elena | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-07T07:02:17Z | - |
dc.date.available | 2018-09-07T07:02:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Artyukhova O. Cognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languages / O. Artyukhova, Zh. Ihnatenko // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, 26 квітня 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. - C. 4-12. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516 | - |
dc.description.abstract | Інтенсифікація міжнародних відносин України в світі стала імпульсом для підготовки кваліфікованих фахівців, які вміють спілкуватися іноземною мовою зі своїми партнерами. Використання комунікативно-пізнавального підходу у навчанні іноземних мов є найбільш прийнятним, оскільки він забезпечує інтенсифікацію навчального процесу. Інтерес до когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов зростає. Важливою частиною для вивчення іноземної мови є здатність його вивчати. Духовний розвиток та рівень набутих знань можуть гарантувати високі результати у вивченні іноземної мови разом з конструктивним ставленням до вивчення іноземних мов, оптимального рівня мотивації тощо. | uk |
dc.description.abstract | Intensification of international relations of Ukraine in the world has become an impulse for the training of qualified specialists who are able to communicate in a foreign language with their partners. Using communicative-cognitive approach in teaching foreign languages is the most appropriate one because it provides intensification of the educational process. The interest to cognitive-communicative learning of foreign languages is increasing. An important part for learning a foreign language is the ability to study it. Intellectual development and the level of the acquired knowledge can guarantee the high results of the acquisition of a foreign language, together with a constructive attitude to studying foreign languages, optimal level of motivation, etc. | - |
dc.description.abstract | Интенсификация международных отношений Украины в мире стала импульсом для подготовки квалифицированных специалистов, которые могут общаться на иностранном языке со своими партнерами. Использование коммуникативно-когнитивного подхода в преподавании иностранных языков является наиболее подходящим, поскольку оно способствует интенсификации учебного процесса. Интерес к когнитивно-коммуникативному изучению иностранных языков растет. Важной частью изучения иностранного языка является способность его изучать. Интеллектуальное развитие и уровень приобретенных знаний могут гарантировать высокие результаты в изучении иностранного языка, а также конструктивное отношение к изучению иностранных языков, оптимальный уровень мотивации и т.д. | - |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | пізнавальний підхід | uk |
dc.subject | пізнавальна готовність студентів | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | преподавание | uk |
dc.subject | когнитивный подход | uk |
dc.subject | познавательная готовность студентов | uk |
dc.subject | иностранный язык | uk |
dc.subject | teaching | uk |
dc.subject | the cognitive approach | uk |
dc.subject | the cognitive readiness of students | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.title | Cognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languages | uk |
dc.title | Когнітивні передумови психологічної готовності студентів до вивчення іноземних мов | - |
dc.title | Когнитивные предпосылки психологической готовности студентов к изучению иностранных языков | - |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Арт+я.Cognitive preconditions _1_.pdf | 69,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.