Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-11-05T12:09:10Z-
dc.date.available2018-11-05T12:09:10Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКолесник В. М. Виставка-ярмарок агропромислової продукції як інструмент створення її іміджу та просування на ринок / В. М. Колесник // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2001. – Вип. 2 (11). – С. 55-59.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4811-
dc.description.abstractУ статі розглянуто розвиток виставок-ярмарок в Україні та Миколаєві. Показано аспекти планування й організації виставки, які полягають у встановленні цілей експозиціонування, складанні кошторису витрат, оформленні стенду, розробці рекламних матеріалів та плануванні роботи з відвідувачами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectВиставкаuk
dc.subjectвиставка-ярмарокuk
dc.subjectпланування виставкиuk
dc.subjectвитрати на виставкуuk
dc.subjectрекламна інформаціяuk
dc.subjectрозміщення стендуuk
dc.subjectробота з відвідувачамиuk
dc.subjectExpositionuk
dc.subjectfair-expositionuk
dc.subjectplanning of expositionuk
dc.subjectexposition’s expensesuk
dc.subjectstand locationuk
dc.subjectadvertising informationuk
dc.subjectwork with visitorsuk
dc.titleВиставка-ярмарок агропромислової продукції як інструмент створення її іміджу та просування на ринокuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Kolesnyk_виставка-ярмарок.pdf122,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.