Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-11-16T09:39:16Z-
dc.date.available2018-11-16T09:39:16Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКолесник В. М. Методичні підходи до аналізу товарної стратегії підприємства / В. М. Колесник // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2004. – Вип.4 (28). – С. 92-97.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862-
dc.description.abstractУ статті запропоновано побудову модифікованої автором матриці Бостонської Консультативної Групи для аналізу та розробки товарних стратегій на основі внутрішньої інформації підприємства. Основною одиницею аналізу є “група продукту”, а параметрами – питома вага групи продукту в обсягах збуту та темп росту обсягів збуту групи продукту. Методика показана на прикладі асортименту ТОВ “Балта-хліб” Одеської області.uk
dc.description.abstractThe article covers the way of building of Boston Consulting Group matrix modified by author for analysis and development of product strategies on the basis of an enterprise inside information. The basic unit of analysis is a “product group” and its parameters are share of the product group in the volume of sales and an increase rate of the volume of the product group sales. The methods are shown by means of the range of goods of “Balta-Bread”, ltd. Odessa region.-
dc.description.abstractВ статье предлагается способ построения модифицированной автором матрицы Бостонской Консультационной Группы для анализа и разработки товарных стратегий на основе внутренней информации предприятия. Основной единицей анализа выступает «группа продукта», а параметрами – удельный вес группы продукта в объемах сбыта и темп роста объемов сбыта группы продукта. Методика показана на примере ассортимента ООО «Балта-хлеб» Одесской области.-
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectстратегічна товарна матрицяuk
dc.subjectгрупа продуктуuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectтоварні стратегіїuk
dc.subjectстратегическая товарная матрицаuk
dc.subjectгруппа продуктаuk
dc.subjectтоварный ассортиментuk
dc.subjectтоварные стратегииuk
dc.subjectstrategic product matrixuk
dc.subjectproduct groupuk
dc.subjectrange of goodsuk
dc.subjectproduct strategiesuk
dc.titleМетодичні підходи до аналізу товарної стратегії підприємстваuk
dc.titleMethodical approaches to product strategy analysis of an enterprise-
dc.titleМетодические подходы к анализу товарной стратегии предприятия-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 4 (28).
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Колесник_method_pidkhody_tovarna_strategia.pdf143,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.