Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorСмирнова, А. А.-
dc.contributor.authorСавченко, Н. С.-
dc.contributor.authorSmyrnova, A. A.-
dc.contributor.authorSavchenko, N. S.-
dc.date.accessioned2019-02-15T13:01:18Z-
dc.date.available2019-02-15T13:01:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Споживча поведінка на ринку туристичних послуг регіону / В. М. Стамат, А. А. Смирнова, Н. С. Савченко // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2018. – Вип. 4 (100). - С. 23-34. - DOI: 10.31521/2313-092X/2018-4(100)-4.uk_UK
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5296-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати маркетингових досліджень споживчої поведінки та мотивацій на ринку туристичних послуг регіону. Зазначено комплексну оцінку туристичних послуг в Україні та за кордоном. Виявлено зв’язок поведінки споживачів залежно від рівня середньомісячного доходу, статі, частоти подорожей за кордон та віку на основі використання непараметричних методів статистики. Здійснено сегментацію споживачів туристичних послуг та надано їх характеристику за психографічними та поведінковими критеріями.uk_UK
dc.description.abstractThe article represents the results of marketing research of consumer motivations at the market of tourist services of the region. The comprehensive assessment of tourist services in Ukraine and abroad is done. The article presents the analysis of consumer behavior depending on the level of average monthly income, gender, frequency of travel abroad and age. The analysis is made on the basis of the use of non-parametric methods of statistics. Consumer segmentation of tourist services is carried out and their characteristics are described according to psychographic and behavioral criteria.-
dc.description.abstractВ статье освещены результаты маркетинговых исследований потребительского поведения и мотиваций на рынке туристических услуг региона. Указана комплексная оценка туристических услуг в Украине и за границей. Выявлена связь поведения потребителей в зависимости от уровня среднемесячного дохода, пола, частоты путешествий за границу и возраста на основе использования непараметрических методов статистики. Сделана сегментация потребителей туристических у слуг и предоставлена их характеристика по психографическим и поведенческим критериям.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectтуристичний ринокuk_UK
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UK
dc.subjectспоживчі мотиваціїuk_UK
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UK
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UK
dc.subjectтуристичні послугиuk_UK
dc.subjectсегментація споживачівuk_UK
dc.subjecttourist marketuk_UK
dc.subjectconsumer behavioruk_UK
dc.subjectconsumer motivationsuk_UK
dc.subjecttourist marketinguk_UK
dc.subjectmarketing researchuk_UK
dc.subjecttourist servicesuk_UK
dc.subjectconsumer segmentationuk_UK
dc.titleСпоживча поведінка на ринку туристичних послуг регіонуuk_UK
dc.title.alternativeConsumer behavior at the market of tourist services of the regionuk_UK
dc.title.alternativeПотребительское поведение на рынке туристических услуг регионаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2018. - Вип. 4 (100)
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n100v4r2018stamat.pdf548,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.