Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319
Назва: Prediction the wear of sliding bearings
Інші назви: Прогнозування зносу підшипників ковзання
Прогнозирование износа подшипников скольжения
Автори: Dykha, Aleksandr
Диха, Олександр
Марченко, Дмитро Дмитрович
Marchenko, Dmytro
Ключові слова: Підшипник ковзання
проблема контактного зносу
модель зносу
тестування зносу
параметри зносостійкості
Подшипник скольжения
проблема контакта с износом
Sliding bearing
wear-contact problem
wear model
wear testing
wear resistance parameters
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Dykha A. Prediction the wear of sliding bearings / А. Dykha, D. Marchenko // International Journal of Engineering and Technology (UAE). – India : Science Publishing Corporation ; Publisher of International Academic Journals, 2018. – Vol. 7, No 2. – Рp. 4–8. - https://doi.org/10.14419/ijet.v7i2.23.11872.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто задачу розрахунково-експериментального методу розрахунку зносу підшипника ковзання на основі двофакторної моделі зносу (контактний тиск - швидкість ковзання) з визначенням параметрів зносостійкості. На основі запропонованої моделі зносу вирішена проблема зносостійкості циліндричного підшипника ковзання. В якості визначальних рівнянь використовували рівняння рівноваги для середніх тисків і апроксимуючу функцію лінійного зносу дуги контакту між валом і втулкою. Для виявлення параметрів зносостійкості в моделі зносу розроблено розрахунково-експериментальний метод визначення розрахункових залежностей параметрів зносостійкості на основі тесту зносу схемою «конус - три кулі». В якості основи були взяті результати випробувань зносу бронзових конічних зразків зі змінним місцем зношування та двох значень швидкості ковзання. Отримані результати рекомендовані для прогнозування зносу підшипників ковзання на етапі проектування та оптимізації їх конструктивних і експлуатаційних параметрів.
The problem of developing a calculation-experimental method for calculating wear of a sliding bearing based on a two-factor wear model (contact pressure - sliding velocity) with identification of wear resistance parameters was considered. On the basis of the proposed wear model, the wear-contact problem for a cylindrical sliding bearing was solved. The equation of equilibrium for medium pressures and the approximating function of linear wear from the arc of contact between the shaft and the bushing were used as the determining equations. To identify parameters of wear resistance in the wear model, a calculation-experimental method for determining calculated dependences of wear resistance parameters was developed on the basis of the wear test by the «cone – three balls» scheme. The results of wear tests of bronze conical specimens with a variable wear spot and two values of sliding velocity were taken as a base. The obtained results were recommended for predicting wear of sliding bearings at the design stage and optimizing their design and operational parameters.
Рассмотрена проблема разработки расчетно-экспериментального метода расчета износа подшипника скольжения на основе двухфакторной модели износа (контактное давление - скорость скольжения) с идентификацией параметров износостойкости. На основе предложенной модели износа была решена проблема контакта с износом для цилиндрического подшипника скольжения. В качестве определяющих уравнений были использованы уравнение равновесия для средних давлений и аппроксимирующая функция линейного износа от дуги контакта между валом и втулкой. Для определения параметров износостойкости в модели износа был разработан расчетно-экспериментальный метод определения расчетных зависимостей параметров износостойкости на основе теста на износ по схеме «конус - три шарика». В качестве основы были взяты результаты испытаний на износ бронзовых конических образцов с переменной точкой износа и двумя значениями скорости скольжения. Полученные результаты рекомендованы для прогнозирования износа подшипников скольжения на этапе проектирования и оптимизации их конструктивных и эксплуатационных параметров.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
International_journal.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.