Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернишов, Ігор В'ячеславович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorЧернышев, Игорь Вячеславович, научный руководитель-
dc.contributor.advisorChernyshev, Igor, scientific director-
dc.contributor.authorВербицький, Ю.А.-
dc.date.accessioned2019-03-05T09:53:53Z-
dc.date.available2019-03-05T09:53:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5454-
dc.descriptionВербицький Ю. А. Аналіз маркетингу ковбасних виробів у м. Херсон / Ю. А. Вербицький // Студентський науковий вiсник [МНАУ]. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1 (11). - С. 31-33.uk_UA
dc.description.abstractВ статті представлено аналіз ринку ковбасних виробів на основі власних досліджень автора. Аналіз виконано на основі маркетологічних досліджень у мережі «Фоззі-Фуд» м. Херсона та області. Наведено основні показники структури реалізації ковбасних виробів, переваги споживачів, стан ринку ковбасних виробів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectковбасаuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ КОВБАСНИХ ВИРОБІВ У М.ХЕРСОНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Студентський науковий вісник [МНАУ]. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
studentresearchjournal160-06.pdf186,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.