Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 218.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Особливості організації професійного навчання персоналу підприємстваІваницька, С. Б.; Неділько, Н. В.; Ivanytska, Svitlana; Nedilko, Nataliia
2019Маркетингові підходи до вибору оптимального каналу збуту фермерської продукціїГолубєв, А. В.; Holubiev, Andrii
2019Творчість та креативність: багатоаспектний контентКузнецова, Н. Б.; Kuznetsova, Nataliya
2019Вплив валютної політики на економічний розвиток УкраїниКоляда, Т. А.; Мала, Н. Л.; Koliada, Tatiana; Mala, Natalia
2019Маркетингові складові підприємницького потенціалу як підґрунтя до масштабування бізнесуСолопун, Н. М.; Solopun, Nataliya
2019Науково-методичні підходи до оцінювання рівня довіри споживачів на ринку банківських послуг УкраїниСеменог, А. Ю.; Бричко, М. М.; Семеног, В. В.; Semenog, Andrii; Brychko, Maryna; Semenog, Viktoriia
2019Впровадження міжнародних харчових стандартів в УкраїніШульгіна, Л. М.; Жалдак, Г. П.; Shulgina, Liuudmyla; Zhaldak, Hanna
2019Перспективи використання логістичної стратегії як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваШишкін, В. О.; Бахметова, Я. Ю.; Shyshkin, Viktor; Bakhmetova, Yana
2019Методичні підходи до діагностування фінансового стану підприємстваСосновська, О. О.; Sosnovska, O. О.
2019Роль креативного людського капіталу в економіці знаньПоснова, Т. В.; Posnova, T. V.