Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5807
Назва: Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв в умовах Болонського процесу
Інші назви: Didactic aspects of the professional training of students-agrarians in the Bologna process
Автори: Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svetlana
Ключові слова: Продуктивна професійна підготовка
студенти-аграрники
Болонський процес
моделювання
технічне мислення
передові технології
аграрне виробництво
Productive training
student agrarians
Bologna process
modeling
technical thinking
advanced technology
agrarian production
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Літвінчук С. Б. Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв в умовах Болонського процесу / С. Б. Літвінчук // Соціокультурні процеси на Півдні України в сучасних вимірах : ХХІ Всеукраїнська науково-методична конф., Миколаїв, 12-17 листопада 2018 р. / ЧНУ ім. П. Могили. – Миколаїв : Вид.-во ЧНУ ім. П. Могили, 2018. – С. 1-7.
Короткий огляд (реферат): Навчальний процес у вищих закладах освіти має здійснювати підготовку такого спеціаліста, який зданий самостійно, творчо мислити, володіти грунтовними професійними знаннями, вміннями, навиками, прийомами і методами впровадження передових технологій, мати сформовані особистісні якості, важливі для роботи у сфері аграрного виробництва. Трансформування начально-пізнавальної діяльності в діяльність професійну повинно йти через таку діяльність, яка б за своїм технологічним змістом відповідала трудовій у сфері аграрного виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5807
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Літвінчук С.Б. на МОГИЛ.ЧИТ.2018.pdf84,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.