Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorТайхриб, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.contributor.authorTaichryb, Katerina-
dc.date.accessioned2019-05-22T08:39:06Z-
dc.date.available2019-05-22T08:39:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Продуктивні основи ціле утворення в контексті Болонського процесу / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Херсон, 2018. - С. 124-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5808-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі. Проведено аналіз структурного компоненту освітнього процесу “цілі навчання”, який можна використати для відбору змісту навчання. Цілеутворення доцільно застосувати для проектування технології процесу професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах. Методологічними основами цілеутворення виступають соціальні і державні замовлення, освітні стандарти, а також результати наукових досліджень потреб у спеціалістах з вищою освітою. У статті висвітлені лише окремі інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of goal-setting in the process of professional training of students in higher education. The analysis of the structural component of the educational process "learning objectives" is conducted, which can be used to select the content of the training. It is expedient to apply goal-setting to designing technology for the process of professional training of future specialists in higher education institutions. The methodological foundations of goal-setting are social and public orders, educational standards, as well as the results of research needs in specialists with higher education. The article covers only some innovative approaches to the problem of goal-setting in the process of students' professional training in higher education.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутній спеціалістuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectпродуктивність цілеутворенняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectцілі навчанняuk_UA
dc.subjectHigher schooluk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectfuture specialistuk_UA
dc.subjectmodular traininguk_UA
dc.subjectproductivity goal settinguk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjecttraining goalsuk_UA
dc.titleПродуктивні основи цілеутворення в контексті Болонського процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
літвінчук, Тайхриб_Стаття1.pdf167,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.