Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМосковченко, І. В.-
dc.contributor.authorMoskovchenko, I.-
dc.contributor.authorНовікова, Т. В.-
dc.contributor.authorNovikova, T.-
dc.date.accessioned2019-06-24T08:44:53Z-
dc.date.available2019-06-24T08:44:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМосковченко І. В. Підвищення ефективності функціонування комплексної системи маркетингу на сучасних вітчизняних підприємствах / І. В. Московченко, Т. В. Новікова // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 20-21 листопада 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 94-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності функціонування комплексної системи маркетингу на сучасних вітчизняних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
abstracts2018-11-20-21-40.pdf291,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.