Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6069
Назва: Формування стратегії адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринку
Інші назви: Formation of strategy of adaptation of agricultural enterprises to conditions of the world food market
Автори: Галунець, Наталія Іванівна
Galunets, Natalia
Ключові слова: адаптація
стратегія адаптації
аграрне підприємство
світовий продовольчий ринок
adaptation
adaptation strategy
agrarian enterprise
world food market
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Галунець Н. І. Формування стратегії адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринку / Н. І. Галунець // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні та євроінтеграційні аспекти : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2018 року, м. Миколаїв. - Миколаїв : МНАУ, 2018. - С. 74-76.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто набір конкурентних переваг аграрних підприємств, що характеризуються первинним і вторинним походженням. Виділено основні етапи застосування алгоритму формування процесу адаптації аграрних підприємств до умов світового продовольчого ринку.
A set of competitive advantages of agrarian enterprises characterized by primary and secondary origin is considered. The main stages of application of the algorithm of forming the process of adaptation of agrarian enterprises to the conditions of the world food market are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6069
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-76.pdf233,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.