Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorДубочинський, М. М.-
dc.contributor.authorDubochinskiy, M.-
dc.date.accessioned2019-06-26T07:16:54Z-
dc.date.available2019-06-26T07:16:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії для вітчизняних товаровиробників при виході на закордонний ринок яблук / В. М. Стамат, М. М. Дубочинський // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні та євроінтеграційні аспекти : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2018 року, м. Миколаїв. - Миколаїв : МНАУ, 2018. - С. 87-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075-
dc.description.abstractПроведено оцінку умов виходу вітчизняного товаровиробника на світовий ринок. Виявлено проблеми конкурентоспроможності. Запропоновано шляхи удосконалення процесу позиціонування українських яблук на світовому ринку через забезпечення системного підходу до планування, реалізації і контролю міжнародної маркетингової стратегії.uk_UA
dc.description.abstractAn estimation of conditions of the national producer’s output on the world market is carried out. Competitiveness problems were identified. The ways of improvement of the process of positioning of Ukrainian apples on the world market are offered through providing a systematic approach to the planning, implementation and control of an international marketing strategy.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectчастка ринкуuk_UA
dc.subjectinternational marketing strategyuk_UA
dc.subjectimportuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmarket shareuk_UA
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії для вітчизняних товаровиробників при виході на закордонний ринок яблукuk_UA
dc.title.alternativeForming the international marketing strategy for the national producers during the entering foreign apples marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87-90.pdf261,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.