Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6277
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабенко, Дмитро Володимирович | - |
dc.contributor.author | Доценко, Наталія Андріївна | - |
dc.contributor.author | Babenko, Dmytro | - |
dc.contributor.author | Dotsenko, Nataliya | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-03T06:40:24Z | - |
dc.date.available | 2019-10-03T06:40:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Методика створення навчальних комп'ютерних інтерактивних тренажерів для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища [Електронний ресурс] : метод. реком. / Д. В. Бабенко, Н. А. Доценко. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6277 | - |
dc.description.abstract | Інтенсифікація впровадження інформаційних процесів в науку, економіку, виробництво вимагає розробки моделі системи освіти на основі сучасних інформаційних технологій. Необхідно створити умови, в яких здобувач вищої освіти міг би розкрити свій творчий потенціал повністю, розвинути свої здібності, виховати в собі потребу безперервного самовдосконалення. Стан сучасної освіти і тенденції розвитку суспільства вимагають нових підходів до розвитку освітнього середовища. Модернізація вітчизняної освіти одним зі своїх пріоритетів виділяє інформатизацію освіти, головним завданням якої є створення єдиної інформаційно-освітнього середовища (ІОС). Інформаційно- освітнє середовище – це системно організована сукупність засобів передачі даних, інформаційних ресурсів, протоколів взаємодії, апаратно-програмного і організаційно-методичного забезпечення, орієнтована на задоволення потреб користувачів в інформаційних послугах і ресурсах освітнього характеру. Впровадження в навчальний процес інноваційних технологій навчання дозволяють представляти теоретичні матеріали в електронному вигляді, на лекціях основна увага приділяється обговоренню проблемних питань професійного змісту; на семінарах і практичних заняттях викладач (а в ході самостійної роботи – навчальна програма) ставить перед здобувачами вищої освіти творчі завдання, націлюючи його на пізнавальну діяльність пошуково- дослідницького типу, в ході якої вони працюють з алгоритмами рішення експертних і винахідницьких задач. Для підготовки до занять здобувач вищої освіти може використовувати електронні навчально-методичні матеріали, представлені в ІОС, отримати доступ до електронних каталогів бібліотек, до баз даних і електронних підручників. Навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери в складі ІОС призначені для напрацювання практичних прийомів і отримання міцних навичок у конкретній сфері знань. Таким чином, ІОС спрямоване на реалізацію процесу професійно-особистісного саморозвитку майбутнього фахівця, тобто забезпечує можливість самостійного вибору індивідуальної освітньої траєкторії, форм і методів вирішення освітніх завдань, способів контролю, рефлексії та самооцінки своєї освітньої діяльності; індивідуальний вибір додаткової тематики і творчих робіт з дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Методика створення навчальних комп'ютерних інтерактивних тренажерів для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metodyka stvorennia trenazheriv.pdf | 7,88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.