Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBabenko, Dmytro-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2019-10-03T06:40:24Z-
dc.date.available2019-10-03T06:40:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодика створення навчальних комп'ютерних інтерактивних тренажерів для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища [Електронний ресурс] : метод. реком. / Д. В. Бабенко, Н. А. Доценко. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6277-
dc.description.abstractІнтенсифікація впровадження інформаційних процесів в науку, економіку, виробництво вимагає розробки моделі системи освіти на основі сучасних інформаційних технологій. Необхідно створити умови, в яких здобувач вищої освіти міг би розкрити свій творчий потенціал повністю, розвинути свої здібності, виховати в собі потребу безперервного самовдосконалення. Стан сучасної освіти і тенденції розвитку суспільства вимагають нових підходів до розвитку освітнього середовища. Модернізація вітчизняної освіти одним зі своїх пріоритетів виділяє інформатизацію освіти, головним завданням якої є створення єдиної інформаційно-освітнього середовища (ІОС). Інформаційно- освітнє середовище – це системно організована сукупність засобів передачі даних, інформаційних ресурсів, протоколів взаємодії, апаратно-програмного і організаційно-методичного забезпечення, орієнтована на задоволення потреб користувачів в інформаційних послугах і ресурсах освітнього характеру. Впровадження в навчальний процес інноваційних технологій навчання дозволяють представляти теоретичні матеріали в електронному вигляді, на лекціях основна увага приділяється обговоренню проблемних питань професійного змісту; на семінарах і практичних заняттях викладач (а в ході самостійної роботи – навчальна програма) ставить перед здобувачами вищої освіти творчі завдання, націлюючи його на пізнавальну діяльність пошуково- дослідницького типу, в ході якої вони працюють з алгоритмами рішення експертних і винахідницьких задач. Для підготовки до занять здобувач вищої освіти може використовувати електронні навчально-методичні матеріали, представлені в ІОС, отримати доступ до електронних каталогів бібліотек, до баз даних і електронних підручників. Навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери в складі ІОС призначені для напрацювання практичних прийомів і отримання міцних навичок у конкретній сфері знань. Таким чином, ІОС спрямоване на реалізацію процесу професійно-особистісного саморозвитку майбутнього фахівця, тобто забезпечує можливість самостійного вибору індивідуальної освітньої траєкторії, форм і методів вирішення освітніх завдань, способів контролю, рефлексії та самооцінки своєї освітньої діяльності; індивідуальний вибір додаткової тематики і творчих робіт з дисциплін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМетодика створення навчальних комп'ютерних інтерактивних тренажерів для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовищаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodyka stvorennia trenazheriv.pdf7,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.